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関連資料一覧:(本学所蔵)
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件名:LCSH:Customerrelations
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資料名
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出版者
出版年
所在
1
Command performance : the art of delivering quality service ( The Harvard business review book series )
中央図書館
with a preface by John E. Martin
Harvard Business School Press
1994
中央5階洋
673.3||C 85
2
Customer data integration : reaching a single version of the truth
中央図書館
Jill Dyché, Evan Levy
John Wiley & Sons
2006
中央5階洋
675.2||D 99
3
Customer relationship management : concepts and tools
研究所
Francis Buttle
Elsevier Butterworth-Heinemann
2004
政大院研
675||B 97
4
Effective marketing communications : a skills and activity-based approach : pbk ( Effective management )
中央図書館
Alan H. Anderson and David Kleiner
Blackwell Business
1995
中央5階洋
675.2||A 46
5
Horizontal management : beyond total customer satisfaction
中央図書館
by D. Keith Denton
Lexington Books, Maxwell Macmillan Canada, Maxwell Macmillan International
1991
中央5階洋
675.2||D 61
6
Japanese retailing
中央図書館
Roy Larke
Routledge
1994
中央5階洋
673.7||L 32
7
Knowledge and value : a new perspective on corporate transformation : hbk , : pbk
中央図書館
Solveig Wikström, Richard Normann [with] Barbro Anell ... [et al.]
Routledge
1994
中央5階洋
336.3||W 72
8
The loyalty effect : the hidden force behind growth, profits, and lasting value
中央図書館
Frederick F. Reichheld with Thomas Teal
Harvard Business School Press
1996
中央5階洋
336.3||R 25
9
Managing to keep the customer : how to achieve and maintain superior customer service throughout the organization ( The Jossey-Bass management series )
中央図書館
Jossey-Bass Publishers
1993
中央5階洋
673.3||D 64
10
Relationship dynamics : theory and analysis
中央図書館
James Musgrave, Michael Anniss
Free Press
1996
中央5階洋
336.3||Mu 83
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