刊年 | 2022 |
形態 | 283p : 挿図 ; 21cm |
別書名 | Product research rules : nine foundational rules for product teams to run accurate research that delivers actionable insight Product research rules : プロダクトリサーチ・ルールズ プロダクトリサーチルールズ
|
出版国 | 日本 |
標題言語 | 日本語 |
本文言語 | 日本語 |
原作言語 | 英語 |
著者情報 | Bilgen, Aras Lombardo, C. Todd Connors, Michael 角, 征典 (カド, マサノリ)
|
分類 | NDC9:675.2 NDC10:675.2 NDLC:DH415 NDC10:675.3 |
ISBN | 9784802512343
|
件名 | BSH:マーケティングリサーチ
BSH:製品計画
NDLSH:製品開発
NDLSH:マーケティングリサーチ
|
NCID | BC13752211 |
番号 | NBN : JP23679908OTHN : TRC:22013494,JP-TOTOH:34322555 |