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書誌情報:Global sport marketing : contemporary issues and practice
edited by Michel Desbordes and André Richelieu
Abingdon : Routledge , 2012
xiv, 194 p. : ill. ; 25 cm
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所蔵一覧
巻号予約人数所在請求記号資料ID状態貸出区分備考 
1: hbk0多摩洋
  • 780
  • G 52
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00896834 利用可
一般 

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書誌詳細
刊年2012
形態xiv, 194 p. : ill. ; 25 cm
シリーズ名Routledge research in sport business and management
注記Includes bibliographical references and index
出版国イギリス
標題言語英語
本文言語英語
著者情報Desbordes, Michel
Richelieu, André
分類LCC:GV716
DC23:796.068/8
ISBN9780415507202(: hbk)
件名LCSH:Sports -- Marketing -- Cross-culturalstudies
LCSH:Sportsandglobalization -- Cross-culturalstudies
LCSH:Sports -- Economicaspects -- Cross-culturalstudies
NCIDBB09265071
番号LCCN : 2011046309

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