検索条件入力検索結果一覧:(本学所蔵) > Agricultural marketing intervention in East Africa : a study in the colonial origins of marketing policies, 1900-1965
書誌情報:Agricultural marketing intervention in East Africa : a study in the colonial origins of marketing policies, 1900-1965
by Masao Yoshida
Tokyo : Institute of Developing Economies , 1984
viii, 206 p. : ill. ; 24 cm
WebCatPlus を見る
CiNii Books を見る


  


所蔵一覧
巻号予約人数所在請求記号資料ID状態貸出区分備考 
1 0中央5階洋
  • 611.46
  • Y 86
  •  
00380727 利用可
一般 

選択行を:  

書誌詳細
刊年1984
形態viii, 206 p. : ill. ; 24 cm
シリーズ名I.D.E. occasional papers series ; no. 20
注記Bibliography: p. [184]-197
Includes index
出版国日本
標題言語英語
本文言語英語
著者情報吉田, 昌夫(1934-) (ヨシダ, マサオ)
分類LCC:HD9017.E22
DC19:380.1/41/09676
ISBN4258520209
件名LCSH:Producetrade -- Governmentpolicy -- Africa,East -- History
NCIDBA01479460
番号LCCN : 84255506

WebCatPlus を見る    CiNii Books を見る